Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronický regulátor rychlosti vozidla
Šimbera, Michal ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem, realizací a ověřením funkce řídicí jednotky pasivního tempomatu. Nejdříve jsou identifikovány potřebné vstupy, výstupy a regulátor řídicí jednotky. Dále je rozebrán návrh elektroniky, volba procesoru, napájení a dalších použitých součástek. Následuje rozbor řídicího algoritmu naprogramovaného v C/C++. Nakonec je ověřena funkčnost sestavené řídicí jednotky s nahraným algoritmem na řízení spalovacího motoru.
Systém domácí automatizace
Papoušek, Marek ; Bohrn, Marek (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Náplní této práce je vytvoření systému komplexní domácí automatizace. Jednotlivé prvky by spolu měly komunikovat pomocí komunikační sběrnice CAN. Domácí automatizace by měla zajišťovat světelný, tepelný a bezpečnostní management objektu. Systém by měl být také řízen pomocí tabletů s operačním systémem Android a vyvinutým ovládacím programem. Pro řízení celého systému je použit mikropočítač Rapsberry pi.
Implementace protokolu CAN pro FITkit
Jančo, Tomáš ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce rozebíra principy komunikace na sběrnici CAN a návrh a implementaci řadiče této sběrnice. Řadič je implementovaný v jazyze VHDL pro školní vývojovou platformu FITKit. Dále práce popisuje návrh obvodů fyzické vrstvy pro připojení FITKit-u na sběrnici.
Diagnostický modul pro sběrnici Single-Wire CAN
Jež, Michal ; Doseděl, Martin (oponent) ; Havránek, Zdeněk (vedoucí práce)
V rámci bakalářské práce jsou rozebrány základní vlastnosti CAN sběrnice. Dále se tato práce zabývá dostupností obvodů pro realizace CAN sběrnice a fyzické vrstvy Single Wire CAN. Následně je zpracován návrh diagnostické jednotky pro CAN sběrnici. Dále se zabývá návrhem firmwaru pro diagnostický modul a PC programem pro následnou analýzu dat. Na závěr je otestována kompatibilita sběrnice Single Wire CAN se sběrnicí Low Speed CAN.
Telemetrie pro formuli Dragon IV
Bezdíček, Jan ; Petrlík, Jiří (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout a zkonstruovat kompletní telemetrické zařízení určené pro formuli Dragon IV soutěže Formula Student. Tato práce se nejprve zabývá teorií problematiky měření fyzikálních veličin v automobilu, jejich vzájemnou komunikací a komunikací se sběrnicí CAN. Je zde popsán postup návrhu hardwaru včetně výběru a použití jednotlivých inerciálních senzorů a GPS modulu. Jsou zde obsaženy i podklady pro tvorbu dvouvrstvé desky plošného spoje, která rozšiřuje mikropočítač BeagleBone Black o inerciální senzory a modul GPS. Součástí této práce je také vytvoření softwaru v jazyce C# a C++ a to jak firmwaru pro hardware, tak aplikace pro řídící počítač. Tato uživatelská aplikace slouží pro bezdrátový příjem stavu senzorů získaných telemetrickým zařízením a jejich zobrazování. Umožňuje také bezdrátově zařízení konfigurovat. Výsledný produkt je kompletní telemetrický systém již vhodný pro koncového zákazníka.
Aktivní aerodynamické prvky osobních vozidel
Stiborová, Dana ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh aktivních aerodynamických prvků, konkrétně uzavíratelného kanálu pro přívod chladícího vzduchu k brzdám a automobilového křídla s proměnnou polohou naklopení. V rámci diplomové práce bylo vytvořeno prototypové řešení chladícího kanálu a také řídicí software a hardware aktivní regulace. Parametry kanálu byly změřeny při silničním testu. Dále byl vytvořen konstrukční návrh aktivního automobilového křídla včetně funkce aktivní regulace a byl určen vliv křídla na aerodynamické parametry automobilu.
Vzdálené monitorování vybraných subsystémů vozidla
Drahovský, Peter ; Peringer, Petr (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací vestavěného systému a cloudové aplikace, umožňující vzdálené monitorování subsystémů vozidla skrze sběrnici CAN. Jsou zde popsány možné způsoby získávání informací o vozidle a  postup dekódování zpráv zasílaných na interní sběrnici automobilu. Pro získávání dat z dekódovaných zpráv bylo vytvořeno zařízení na bázi ESP32, které  je v pravidelných intervalech zasílá skrze bezdrátové sítě do cloudové aplikace.   Cloudová aplikace poskytuje webové rozhraní uzpůsobené mobilnímu telefonu, ve kterém je možné zobrazovat získaná aktuální data i jejich historický vývoj.
Experimentální pracoviště pro výzkum imobilizérů do automobilů
Kubát, Michal ; Možný, Radek (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou dálkového omezení rychlosti vozidla. Cílem práce je realizace experimentálního pracoviště, na kterém bude testováno omezení rychlosti pomocí připojení na interní CAN sběrnici automobilu. V teoretické části je proveden průzkum současných řešení omezovačů rychlosti a jsou zde uvedeny využívané technologie. Dále je v teoretické části proveden průzkum a popis bezpečnostních hrozeb a útoků na technologii ITS-G5. V praktické části bakalářské práce je realizováno experimentální pracoviště, které obsahuje OBD-II simulátor tvořený platformou Arduino UNO a přídavnými moduly, přičemž komunikace probíhá na CAN sběrnici. Součástí experimentálního pracoviště je také vysílač tvořený platformou Arduino NANO. Dále je zprovozněna bezdrátová komunikace mezi OBD-II simulátorem a vysílačem na frekvenci 433 MHz a je realizováno bezdrátové nastavování rychlosti. V závěru je navržena a implementována zpráva typu IVIM pro zpomalení rychlosti vozidla, struktura zprávy byla zvolena podle standardů ISO pro komunikaci technologií ITS-G5. Správnost implementace zprávy byla ověřena a funkčnost otestována pomocí OBD-II simulátoru. V práci tedy bylo sestaveno kompletní experimentální pracoviště, k němuž byl vytvořen návod.
Diagnostika dat v moderních řídících jednotkách motorů
Hájek, Ondřej ; Vítek, Richard (oponent) ; Prokeš, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a konstrukcí diagnostického rozhraní automobilových řídících jednotek motorů řady EDC. Diagnostické rozhraní zajistí komunikaci mezi automobilem a počítačem prostřednictvím rozhraní USB. Uživatel bude moci ve vytvořené počítačové aplikaci zadávat diagnostické pokyny. Pro vytvoření aplikace je nutné získat informace o použitých protokolech a základní znalosti v oblasti hardware automobilu. Při návrhu řešení je nutné pochopit standard OBD2 a komunikační protokol CAN, případně i KWP. Hlavním účelem práce je shromáždit dostatek věrohodných informací o diagnostice automobilů, aby bylo možné na tuto práci v budoucnu navázat.
Protokol CAN v automatizaci
Verčimák, Mário ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Hynčica, Ondřej (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá stručným popisom teoretických vlastností CAN protokolu. Ďalej sa zaoberá implementáciou CAN protokolu do mikrokontrolérov Kinetis pomocou vývojového prostredia Kinetis Design Studio. Zároveň práca obsahuje popis testovacieho zariadenia. Meranie s testovacím zariadením je uskutočnené v školských a reálnych podmienkach v praxi. Práca sa zaoberá implementáciou reálneho operačného systému MQX a vytvorenia úlohy pre obsluhu CAN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.